עשו זאת בעצמכם

Posted by Yaki Varon on

ריפוד באופן עצמאי

ריפוד עשה זאת בעצמך

עשו זאת בעצמכם

מאז ומתמיד אנשים בחרו לשפץ, לרענן, לרפד, ולחדש את הבית שלהם או את העסק שלהם בכוחות עצמם. הם רכשו את כלי העבודה, בנו בעצמם את הרהיטים, בחרו בעצמם את הבדים ויצרו רהיטים וחפצים קסומים ומקוריים לבדם.

בשנה וחצי האחרונות, ובעיקר מאז שנאלצנו להסתגר בבית ולמעט ביציאה ממנו בתקופות מסוימות, אנשים רבים נחשפו לתחום העשייה העצמאית, וכיום רבים מהם בוחרים לחדש ולרענן בעצמם את פריטים שונים בבית, לרפד מחדש ולהפוך אותם לאומנות.

יצירה עצמאית מספקת לרבים מהאנשים תעסוקה ועניין ומשמשת עבורם דרך נהדרת להעביר את הזמן הפנויה שלהם בבית. היא מגבשת בין אנשים ומעודדת אותם לשתף פעולה, חוסכת בעלויות, מבטאת את היצירתיות ומדגישה את תחושת הסיפוק העצמי וההצלחה לאחר שאלו מצליחים לבצע את העבודה בכוחות עצמם וליהנות מהתוצר.

ריפוד עשה זאת בעצמך

הכירו אותנו

נעים להכיר אתכם, אנחנו ורון ז'ק, עסק עצמאי וותיק שעוסק במכירת כלי עבודה, אביזרים ואמצעים לריפוד כמו בדים, כלי עבודה וחומרי ריפוד למגוון רחב של אפשרויות למטרות שיפוץ, ריפוד ואומנות. העסק שלנו פעיל כבר למעלה מ-60 שנה ואנו נהנים להדריך, ללמד ולייעץ את כל לקוחותינו, הקטנים והגדולים, איך לבצע את הפעולות בעצמם ואיך להגיע לתוצאה אליה הם שואפים.

עד כה, כפי שעושים הרוב, שיווקנו ומכרנו בעיקר בסיטונאות ולעסקים גדולים. לאחרונה, ומתוך הכרה בכך שהתחום מתפתח מאוד ולאור הביקוש הרב, בחרנו לשווק גם ללקוחות פרטיים ולאפשר מכירה של מוצרינו גם ביחידות ולא רק בסיטונאות.

אנו מספקים לקהילה שלנו באופן קבוע טיפים ומדריכים לחידוש, תפירה ושימוש נכון ויעיל בכלי העבודה שלנו ודואגים לעדכן אותם בחידושים ובטרנדים החדשים ביותר בעולם העיצוב, הריפוד והעשייה העצמית.

ריפוד עשה זאת בעצמך

נשמח להכיר אתכם!

המטרה שלנו היא לחשוף כמה שיותר אנשים שמתעניינים בתחום למגוון האפשרויות שהם יכולים לעשות בעצמם. אנו אוהבים להדריך, ללמד ולהכווין כי מי שרוצה ללמוד מאיתנו ולאפשר לו לקחת חלק בקהילת האנשים שאוהבים ליצור ולרפד בעצמם.

אנו נשמח לתת הדרכה על חומרי הריפוד השונים ועל מגוון כלי העבודה, השימושים שלהם והיכולות השונות ובעיקר נשמח לקבל אל הקהילה שלנו את כל מי שיהיה מעוניין ללמוד על איך לרפד ואיך לשפץ את הרהיטים שלו בעצמו.

היתרונות בלעשות זאת בעצמכם

לעיתים קרובות פונים אלינו אנשים ומתלבטים האם לרפד בעצמם או לשלם לבעל מקצוע לעשות זאת עבורם. אנחנו מאמינים בלקוחות שלנו, ובטוחים שאם מישהו רוצה לרפד בעצמו, עם עזרה מתאימה והכוונה נכונה – הוא לגמרי יכול להצליח.

ריפוד עשה זאת בעצמך

אז כמו שכבר אמרנו, אנחנו מאמינים בכם ואין לנו ספק שאתם יכולים לעשות את זה בעצמכם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להתחיל.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הכלים והחומרים שלנו שמוצגים באתר, לשאול את הצוות המיומן והמנוסה שלנו את כל השאלות. אנו נשמח להשיב לכם בחיוך ולשלוח אתכם חדורי מטרה - לשפץ ולרפד את הרהיטים שלכם בעצמכם.

אתם יכולים ליצור איתנו קשר דרך כל אחד מהאמצעים שמופיעים באתר, ואנו נשמח להדריך אתכם ולהתאים לכם את הכלים שמתאימים במדויק לכם ולצרכים שלכם.

יודעים כבר מה אתם צריכים? הזמינו מאיתנו עוד היום. המשלוחים הם עד הבית וזמן האספקה מהיר.

רוצים עוד מידע ועוד טיפים לריפוד וריענון הבית שלכם? הירשמו כבר היום לניוזלטר שלנו והיו הראשונים לקבל את המידע העדכני ולעקוב אחר הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב והריפוד ולקבל את הטיפים הכי טובים ומועילים לעשות זאת בעצמכם.

מתרגשים לראות אתכם וברוכים הבאים לקהילה שלנו,

ורון ז'ק.

למגוון קטגוריות המוצרים שלנו לחצו כאן


Share this post



← Older Post