שמונה יתרונות בולטים בלרפד בעצמך

Posted by Yaki Varon on

עדיין מתלבטים אם לעשות זאת בעצמכם?

קבלו 8 יתרונות בולטים ללמה כדאי לכם לבחור לרפד בעצמכם:

 

  1. תעסוקה ועניין

אנחנו כבר מזמן יודעים שתחביבים זה דבר חשוב לחיי היום יום שלנו. אין כמו להתעסק עם דברים שמעניינים אותנו וגם עוזרים לנו להתפתח ברמה האישית. שיפוץ ועשייה עצמאית עוזרים לנו להתפתח ומספקים לנו עניין ותעסוקה, מה גם שהם עוזרים לנו קצת להתרחק ממסכי הטלוויזיה והטלפון ולהוריד קצת את זמני הצפייה במסך.

  1. הרגשת מסוגלת והצלחה

מתי בפעם האחרונה למדתם לעשות משהו חדש? מתי בפעם האחרונה ניסיתם לעשות משהו שלא עשיתם מעולם? כנראה שלרובנו זה לא קרה בתקופה האחרונה וכבר הספקנו לשכוח איך זה מרגיש לנסות משהו חדש ולהצליח. ריפוד רהיטים באופן עצמאי למי שלא ניסה לעשות זאת בעבר יכול להרתיע את מי שלא ניסו לעשות זאת מעולם, אך עם ההדרכה הנכונה אין לנו ספק שאתם יכולים להצליח. האמינו בעצמכם, תנסו ותרוויחו את התחושה הנהדרת הזאת של להצליח לעשות משהו חדש. אנחנו מבטיחים לכם שאתם תהיו גאים בעצמכם מאוד, וגם אנחנו.

  1. חסכון בכסף ובעלויות

ברור לנו שתשלום לבעל מקצוע עשוי להיות עסק לא זול בכלל. מעבר לתשלום על החומרים, אנו משלמים לבעל המקצוע גם בעבור הידע והמומחיות שלו וכמובן גם בעבור זמן העבודה שהוא משקיע בשיפוץ או בריפוד הרהיטים שלנו. מכאן, שברור שביצוע עבודת הריפוד באופן עצמאי עשוי לחסוך לכם לא מעט כסף ולאפשר לכם להשקיע יותר באיכות החומרים, או אפילו יוכל לאפשר לכם לנתב את הכסף למטרות אחרות.

רפד עשה זאת בעצמך

  1. לחדש מתי שאתם רוצים

אתם כבר לא צריכים להיות תלויים בזמנים של בעלי המקצוע. ברגע שתבחרו לרפד בעצמכם, אתם יכולים לבצע את העבודה בזמן שלכם, בשעות שנוחות לכם ואפילו אם מתאפשר לכם בכלל לא להוציא את הרהיטים מהבית ולהסתכן בכך שהם יהרסו בדרך. אתם יכולים לסיים את העבודה בזמן שלכם, להתקדם בקצב שלכם ולנהל לעצמכם את לוחות הזמנים ולא להיות תלויים יותר במישהו אחר.

  1. לחדש כמה שאתם רוצים

בשל העלויות הגבוהות של ריפוד הרהיטים מחדש, אנשים רבים בוחרים לרפד מחדש בתדירות נמוכה יחסית ובמקרים מסוימים אף בוחרים לקנות רהיטים חדשים כדי לחסוך את הטרחה ואת הזמן. אתם כבר לא צריכים לחשוב על העלויות הגבוהות של ריפוד הרהיטים שלכם מחדש, ובכסף שתחסכו אתם יכולים גם להחליף את הריפוד של הרהיטים פעם או אפילו כמה פעמים בשנה. מעכשיו זה לגמרי תלוי בכם.

ריפוד עשה זאת בעצמך

  1. פעילות מגבשת לזוג או לכל המשפחה

אם חיפשתם פעילות משפחתית או חוויה שתחבר אתכם עם בן הזוג שלכם, זה יכול להיות פתרון נהדר עבורכם. גילוי של תחביב חדש ביחד, כמשפחה או כזוג, לגמרי יכול לקרב ביניכם ולחזק את הקשר שלכם בפעילות כיפית ומועילה. אתם יכולים לחלוק את תהליך הלמידה יחד עם הקרובים אליכם וליהנות מזמן האיכות יחד, כמו גם מההצלחה וכמובן מהתוצאה הסופית של חידוש וריענון הרהיטים שלכם.

  1. דיוק והתאמה מקסימלית של הרהיטים לבית, לעיצוב ולחזון שלכם

גם לכם קרה כנראה שחיפשתם רהיט מסוים, בצבע מסוים או בגוון מסוים ולא הצלחתם למצוא אותו באף חנות? אולי גם לכם קרה שכל מה שמצאתם לא התאים לכם ולא הצלחתם למצוא בדיוק את מה שחיפשתם? זהו בדיוק השלב בו אתם כנראה תתחילו לבדוק איך לעשות את זה בעצמכם ואיך להשיג לעצמכם את הרהיט שתמיד רציתם, בדיוק כמו שרציתם.

ריפוד עשה זאת בעצמך

  1. שמירה, חידוש וזיכרונות

אם קיבלתם רהיט ישן בירושה מקרוב משפחה שלכם, או שיש כיסא שמלווה אתכם מאז שאתם ילדים אבל הבד שלו כבר דהוי ואתם לא רוצים לזרוק, זו בדיוק הסיבה להתחיל לרפד בעצמכם. בעשייה בעצמכם אתם תוכלו לטפל בו בידיים עדינות, תוך הבנת הקשר האישי שלכם אליו, ולהמשיך לשמור עליו מכל משמר. ריפוד של הרהיט בעצמכם ישמר את הקשר האישי שלכם אליו ועם זאת יאפשר לכם לשמור אותו אצלכם ולהשתמש בו עוד שנים רבות.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הכלים והחומרים שלנו שמוצגים באתר, לשאול את הצוות המיומן והמנוסה שלנו את כל השאלות. אנו נשמח להשיב לכם בחיוך ולשלוח אתכם חדורי מטרה - לשפץ ולרפד את הרהיטים שלכם בעצמכם.

אתם יכולים ליצור איתנו קשר דרך כל אחד מהאמצעים שמופיעים באתר, ואנו נשמח להדריך אתכם ולהתאים לכם את הכלים שמתאימים במדויק לכם ולצרכים שלכם.

יודעים כבר מה אתם צריכים? הזמינו מאיתנו עוד היום. המשלוחים הם עד הבית וזמן האספקה מהיר.

רוצים עוד מידע ועוד טיפים לריפוד וריענון הבית שלכם? הירשמו כבר היום לניוזלטר שלנו והיו הראשונים לקבל את המידע העדכני ולעקוב אחר הטרנדים החמים ביותר בעולם 

למגוון קטגוריות המוצרים שלנו לחצו כאן


    Share this post



    Newer Post →